Friday, September 28, 2012

New School (Nowa szkoła)

So finally I have found you!
Jaromir, I called your old school last week and yupppiiiii - I was told you are there again!!!
I was talking to your teacher, Mrs. Wright who directed me to the web page of your class.
I heard you are excellent student and I am very proud again that I am your father. I wish I knew how Jonatan and Julo are. Big hug to you, Jonatan and Julo,
love you all, dad

No to w końcu Was znalazłem!
Jaromirku, zadzwoniłem w zeszłym tygodniu do Twojej starej szkoły  i hurrra, Pani sekretarka powiedziała mi, że jesteś tam z powrotem! Rozmawiałem z Twoją nauczycielką Panią Wright, która powiedziała mi gdzie moge znaleźć zdjęcie klasowe z Tobą. Powiedziała też, że nauka idzie Ci doskonale i w ogóle jestem bardzo dumny, że jestem Twoim Tatą. Szkoda, że nie wiem co z Jonatanem i Julem. Uściski i ucałowania dla Waszej trójki
Kocham Was, Tata

No comments:

Post a Comment

Twój komentarz może ukazać się z niewielkim opóźnieniem.
Your coment may appear with short delay.