Saturday, September 29, 2012

Weekend in Basel (Weekend w Bazylei)

Dear Kids, my very good old friend Maria visited me for the weekend. We chatted, we laughed, we were walking around Basel - the city I live in. It is a beautiful old city in Switzerland which is more than thousand years old. To show you at least a few historical buildings I sent you a postcard, and addressed it to Jaromir's school:

We talked a lot about you and I showed a lot of pictures of you all. I hope you will see how beautiful it is here.
Love, Dad

Kochane Chłopaki, wczoraj przyjechała do mnie na weekend moja stara dobra przyjaciółka Maria. Dużo rozmawialiśmy, śmialiśmy się, no i oczywiście zwiedzaliśmy Bazyleę - miasto w którym mieszkam. Bazylea to śliczne stare miasto w Szwajcarii (ma już ponad 1000 lat!). Chciałem pokazać Wam choć kilka zabytków, więc wysłałem Wam pocztówkę z trzema pięknymi budynkami. Zaadresowałem ją do szkoły Jaromira. 
Wieczorem jeszcze do późna rozmawialiśmy i pokazałem Marii mnóstwo Waszych zdjęć. Mam nadzieję, że zobaczycie na własne oczy jak tu ładnie.
Kocham Was, Tata

No comments:

Post a Comment

Twój komentarz może ukazać się z niewielkim opóźnieniem.
Your coment may appear with short delay.