Friday, October 19, 2012

Hope you like them :-) (Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;-) )

Dearest Jaromir,
I know that my birthday presents for you were already delivered, so in case you did not get them here they are waiting at your home for you, and I won't spoil the surprise. I hope you like them - I especially like the spy car, but I remember how we played "10 question"... so I hope you like the second one as well.
I love You,
Dad

Kochany Jaromirku, 
wiem, że prezenty urodzinowe dla Ciebie są już doręczone, więc jeśli ich jeszcze nie dostałeś to czekają na Ciebie w domu, a ja pokazując Ci je tu już nie zepsuję niespodzianki. Mam nadzieję, że Ci się podobają - mi podoba się najbardziej samochód szpiegowski, ale pamiętam jak graliśmy w "10 pytań"... więc mam nadzieję, że drugi też Ci się spodoba. Kocham Cię, 
Tata

No comments:

Post a Comment

Twój komentarz może ukazać się z niewielkim opóźnieniem.
Your coment may appear with short delay.